Google Merchant Center już w Polsce

|
Udostępnij...Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Prowadzisz kampanię AdWords dla swojego sklepu? Od tej chwili masz dostęp do nowych możliwości jakie daje Google.

Dzisiaj na swoim blogu AdWords Google oficjalnie informuje o dostępności Google Merchant w Polsce. Co to w praktyce oznacza dla osób promujących swoje sklepy? W tej chwili w wynikach wyszukiwania całkiem sporo miejsca będą zajmują dopasowane do wyszukiwanego hasła reklamy produktów.

Przykład reklamy Zakupy Google

Zdjęcia produktów przedstawione w reklamie przykuwają wzrok, dodatkowo mamy od razu możliwość pokazać potencjalnym klientom cenę produktu. Ruch pozyskany z takiej formy reklamy pozwoli na uzyskanie wyższego ROI z reklam w sieci wyszukiwania gdyż na stronę trafią osoby zainteresowane dokładnie konkretnym produktem.

Produktami, które mają pojawić się w reklamach zarządzamy z poziomu Centrum Sprzedawcy Google, w którym oczywiście trzeba utworzyć konto a następnie połączyć z nim konto AdWords. Zachęcam w tym miejscu do subskrypcji bloga – w kolejnych wpisach przedstawię „od kuchni” jak skonfigurować konto i przygotować listy produktów w Google Merchant Center, które będą się wyświetlać w reklamach AdWords.

Myślę, że warto zapoznać się z nowymi możliwościami i z nich skorzystać. Swoją drogą czekam ze sporym zainteresowaniem na rozwój tej usługi a szczególnie na to jak wyświetlane reklamy produktów wpłyną na wszelkiego rodzaju porównywarki cen. Jak sądzicie? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Udostępnij...Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone